Påsklunch

Hejj på er!
I morse åkte jag till gymmet en kortis bara för att träna benen lite. Skönt, benen och rumpan var länge sen nu.
Sen vart det stress hem, in i duschen, fixa håret och sminka sej för att sedan åka till mormor och morfar för att äta påsk lunch. Kusinerna var där också så det blev andra dagen i rad man fick se dom. Faktiskt blir det tre dagar i rad imorgon, jag ska på teater med Henning, Sonja, deras pappa Micke och morfar Det ska bli kul!
Lunchen var lyckad, rolig och god. Vad mer kan man begära?
När vi kom hem så ville Sara och hennes pojkvän Jesper umgås med mej, trevligt. Vi spelade kort, uno och fia med knuff, haha mycket kul. Behövde egentligen plugga, eller jag behöver fortfarande men jag orkar inte. Sen skulle jag egentligen ut och springa också, men det hann jag inte riktigt.
Nu ska jag kolla på en film, läsa lite i min engelska bok och sen sova. Ska upp tidigt imorgon så jag hinner ut på en jogging tur innan morfar kommer och hämtar mej.
Bild från igår när jag sopade alla i banan med monopol.
Hoppas ni får en fortsatt bra kväll och godnatt!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!