"Skön och lugn lördag"

Uppdateringen har varit väldigt trög på sista tiden. Jag har inte gjort något speciellt alls. Jag var sjuk lite sjuk i början av veckan med det försvann ungefär lika snabbt som det kom, alltså väldigt snabbt. Sen har det bara varit skola, pojkvän och vänner. Igår träffade jag Hanna, det var jättelänge sedan sist så det var super kul och sedan på kvällen var jag med Fredrik och vi träffade några vänner. 
Idag har jag inte gjort något annat än varit med fredrik, ätit massor och kollat på film. Skön och lugn lördag.
Men jag mår bra, väldigt bra faktsikt och det har jag väl och tacka mina nära och kära. Ville bara säga det. Puss!
 

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!