Presenter

Hej på er!
Idag var jag först på gymmet i en och en halv timma, sen var jag bara hemma och fixade lite till jag men familj åkte till mormor och morfar klockan halv 5 för att sedan äta middag där och kolla på melodifestivalen.

Fick chokladhjärtan av mormor och morfar. Blommor av Simon. Geléhjärtan av Sara och två rosa glasberlocker till mitt pandorna armband av mamma och pappa. Glad för allt!
Men nu ska jag förstöra en underbar lördag genom att plugga kemi innan jag går och lägger mej. 
Puss på er!
Inte världens bästa kvalitet på bilderna, tagna med mobilkameran

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!