"han älskar mej"

Jag sitter just nu ute i det fina vädret. Jag har läst och städat praktiskt taget hela dagen. Känns hemskt att vara inne och städa när det är så fint väder. Det känns som om man slösar bort hela sommarlovet på något sådant tråkigt som man kan göra på hösten när det är grått och tråkigt. Men tycker jag kompletterade upp det ganska bra genom att ligga ute på gräsmattan och läsa.
Bra är nått jag inte mår just nu eftersom jag bråkade med Fredrik igår kväll. Smsbråk slutar aldrig bra. Det var ju lite mitt fel också eftersom jag träffade en person han inte ville att jag ska träffa själv, karma antar jag. Så jag vet inte riktigt hur jag och Fredrik ligger till just nu, han ville tänka över allt som har hänt fram tills han kommer hem, den 19. Men nu vart jag gensat glad, för när man pratar om trollet så smsar han och sa att han älskar mej och allt är löst. Mitt hjärta hoppar av glädje. Just nu är jag den lyckligaste människan på hela jorden. Allt jag känner när jag är med honom är eufori, jag vill bara vara med honom.

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!