Bra dag

Min dag började väldigt bra faktiskt. Jag vaknade ganska sent och Fredrik kom hem till mej ungefär 30 min efter jag hade vaknat. Jag fixade lunch till oss som bestod av pannkakor. Vi kollade på Harry Potter och åt samtidigt så de kunde inte ha blivit bättre. Pannkakor, Fredrik och Harry Potter!
Vi bokade även biobiljetter till imorgon. Vi ska se Förr eller senare exploderar jag som jag har velat se jättelänge. Så de kommer säkert bli supermysigt!
Jag och mamma åkte till gymmet tillsammans runt 6 tiden. Jag gick på mitt första body pump pass och de va de jobbigaste jag har gjort på länge! Efter det blev de även 45 minuters cykling och på den tiden tog jag mej fram 21.5 km, eller aa jag skulle tagit mej fram så långt om de hade varit en riktig cykel.
Men nu är det sleep time för mej, så godnatt på er!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!