Helt ok vecka

Hejj!
Söndag eftermiddag och supertrött.
Pluggat i cirka en timma nu och det suger stenhårt! Tyckte jag förtjänade en paus så tänkte blogga om min vecka eftersom det var ett tag sen sist. 
Måndag - Faktiskt så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. Eller ju juste nu kom jag på. Måndagen blev en dubbelpass-dag. Först några timmar på gymmet med Hanna och sedan en och en halv timmas fotbollsträning.
Tisdag - Fotbollsträning, ingen speciell dag.
Onsdag - Ingen träning, så det blev att träffa Brian efter skolan.
Torsdag - My B-Day! Fina presenter på morgonen och sedan på kvällen blev det ut och äta på kinaresturang på Mariatorget.
Fredag - PT-konsultation efterskolan, (fixa träningsschema) blev även en undersökning om hur frisk min kropp var fykiskt, vilket inte var så bra. lite problem med för spängrygg, olika långa ben, stela höftben och rumpa som blir skadad pga det. Blev tillknäckt, dragen i och fixad. Nu så har man rörligare höftben som gör att när jag pendlar benet när jag skjuter bollen på planen blir min rygg inte lika svank som leder till att jag skadar ändryggen/rumpan för att jag inte kan spänna den. Fick även några riktiga bra rumpövningar som jag ska göra varje dag för att träna upp min rumpa av Tobias, som kiropraktorn på gymmet heter. 
Släkten kom för att fira mej och Sara, trevligt! Mer presenter till oss också.
Lördag - Snabbtur till mormor och morfar. Sedan till Farsta för att köpa present till far min som fyller år på måndag. Träffade Brian i Farsta. Vi tog en promenad sedan. Från Farsta till mej. Vi hade Twilight-maraton och så sedan sov han hos mej. Haha nu låter det som det var spontant och kul men ack nej. Det var planerat.
Söndag - Än har det inte gått långt på dagens dag. Men idag blir det träningsmatch och sedan bara hem och plugga mer. 
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!