Träningsdag

Hejj, idag har det varit en vanlig tråkig dag i skolan. Bara att vi var 12 från klassen idag, några är sjuka och några fick åka till Polen med några andra 9:or från skolan.
Efter skolan gick jag och Hanna till gymmet. vi var väl där i undefär 2 timmar skulle jag tro. Idag var det mag- och rygg dag. Efter gick jag hem och åt lite och sedan direkt efter iväg på fotbollsträning. Dubbelpass dag alltså. 
 Dom på bilden nedan gillar jag skarpt!
Nu ska jag äta lite karamel/kola snören och skriva klart min SO uppgift om kristendomens sakrament. Sen ikväll ska jag äta kladdkaka med glass för att fira pappa som fyller år idag. Så grattis till far min!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!