Träningsvärk

Hejj på er!
Har sådan sjuk träningsvärk efter gårdagen. Igår efter skolan gick jag och Hanna till gymmet, vi körde en legs and butt day. Hur jobbigt som helst. Och så pricken över i:et jag hade fotbollsträning en timma efter jag kom hem från gymmet. Så det vart en härlig träningsdag. 
Skämde ut mej lite på gymmet... Jag och Hanna satt i cirkelrummet och körde lite extra rumpövningar och så och då började vi spänna armarna och känna på våra biceps... Det kanske inte var den smartaste idéen någonsin. Såklart skulle de går förbi två killar jag kände och den ena såg ju såklart mej och Hanna. Vi bestämde att vi skulle gå därifrån så fort vi var klara med övningen för att göra det mindre pinsamt för oss. Men såklart hann vi inte de och dom kom in dit och han som såg oss sa något i still med "värsta biffarna ni är" FROSTIGT! Jag började as grava och vi gick därifrån för de va så pinsamt. Haha.
Har nationella idag på morgonen så jag laddade upp krafterna med en supergod banan och hallon smoothie.
Ha en bra dag hörrni!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!