"Det är en vårdag!"

Shit vilket otroligt fint väder det har varit idag. Nästan vindstilla, blå himmel, sol och varmt! Om det inte hade varit för löven som är gul-röd-bruna skulle man kunna tro att det är en vårdag!
 
Skolan idag var bra. Hade matte läxförhör som gick bra tror jag. Jag fick tillbaka mitt historia prov om forntiden som jag fick A på och så hade jag ingen teori med akademin idag så fick sluta 1 timma och 45 minuter tidigare!
 
Det första jag gjorde när jag kom hem från skolan var att kasta av mej både jeansen, bhn och tröjan. Satte på mej mjukisbyxor, en sportbh och en skön pösig tröja. Jag satte även upp håret som var ganska efterlängtat.
 
Nu ska jag plugga en stund till ett spanska prov jag har imorgon och lite senare ikväll ska jag till gymmet. Jag ska på pass idag. Body Pump, var så himla lämge sen. Dock är passet bara 30 minuter och sen så är det 30 minuters core, de passet var fullt så jag vet inte om jag kommer gå på de, annars får jag bara träna lite maga ensam. Sen efter blir det ca 40 minuter på crosstrainer. 

Kommentarer:

1 THE REVOLT:

Lycka till med provet imorgon!^^

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!