"Så jag är ensam"

Idag var det typ första gången jag och Fredrik gick upp tidigt. Haha eller tidigt och tidigt, klockan 9, men det anser jag som normalt eftersom det är vad jag går upp varje helgdag men inte för Fredrik som går upp typ 12.
 
Klockan 11 var jag på gymmet med Hanna. Vi körde ben och rumpa idag. Super skönt, det var första gången på ungefär två månader sen jag gjorde det pga mitt knä. 
 
Sen efter gymmet har jag bara städat. Jag har dammtorkat hela mitt rum, städat mitt skrivbord som står i ett annat rum och så har jag har snabbrensat lite grejer. Allt det där för att vi ska få gäster idag. Vår gammla granne och hennes nya man. Ingen av barnen kunde hänga med och Sara jobbar så jag är ensam med alla vuxna. Dock är det ett plus att Fredrik kommer till efterrätten och sen ska jag kanske hem till honom och sova där inatt igen.
 
Imorgon blir det gym igen med Hanna. Tycker ändå jag har varit duktig denna vecka. Med dagens pass har jag tränat sju gånger. 
 
Men nu ska jag dricka klart mitt kaffe och sedan gå och duscha.
Ha de!

Kommentarer:

1 THE REVOLT:

Snubben vaknar samma tid som mig haha xD asjobbigt att vakna nio under helger tkr jag xD

2 kajsa-stina:

Alltid skönt med rutiner ändå att man försöker gå upp samma tid så det inte blir en helomställning på vardagen när man har haft helg. Härligt med ett träningspass också. Och städa skulle jag också behöva göra egentligen men jag liksom skjuter upp det har jag märkt haha.
Hur mår du annars idag och vad hittar du på ikväll? :)

sv: Åh tack snälla för omtanken och peppen <3 Betyder mycket att ni blir berörda för det är ju faktiskt sanning det jag upplevt och upplever dagligen men det går framåt och det är huvudsaken :)

3 mina - it's my time to shine!:

Åh, vad fin du är :)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!