"Två sköna träningspass"

Just nu är det frukost som står bredvid datorn på bordet. Jag skulle koka två hårdkokta ägg att ha på mackan, men det är fan svårare än vad man tror att koka ägg. Mitt första blev knappt kokat alls även fast ju tycker att det kokade länge, men vi får se hur mitt andra blev. Jag la i det i vattnet igen, men så kanske man inte kan göra?!
 
Har redan hunnit med två sköna träningspass idag. Första var jag på gymmet i cirka en timma med Pontus och körde biceps och triceps och sedan efter så var det så fint väder ute att jag bara var tvungen att ta en springtur. Det vart intervaller. 6x400 meter och gång i 200 meter i mellan. Alltså först gå 200 meter och sedan springa 400 meter och så vidare. Självklart gång i raskt tempo och snabbare löpning. Det ska ta 25 minuter att köra det passet, för mej tog det bara 22 minuter, så jag var ganska snabb idag.
Ha de!

Kommentarer:

1 Caroline:

Kul att springa intervaller! ^^ Jag äter hårdkokta ägg på morgonen och jag brukar koka dom i 10 minuter, då är dom perfekt :D

2 Caroline Blomberg:

men åh härligt!

3 MATILDA:

Vad härligt :)

4 ♀ THE REVOLT ♀:

Vad nice att du är så aktiv med träningen, jag måste fan också börja. Men har svårt med det >.<

5 Ida:

Härligt!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!