"Alla hjärtans dag"

Glad alla hjärtans dag! Hur ser eran kärleksdag ut?
Jag ska snart hoppa in i duschen och vänta på att Emil ska komma hit. Sen ska vi väl bara ta det lugnt, kanske gå en promenad och sedan ska vi ut och äta. 
 
Är det bara jag som verkligen älskar alla hjärtans dag?! Vissa tycker att det bara en som vilken dag som helst och andra tycker bara den är kul om man har en partner att fira den med. Det känns som om vissa missar hela poängen. Det handlar ju om att visa mer kärlek och omsorg om folk man håller kärt, det behöver inte vara en partner, det kan lika gärna vara familjen eller en vän. 
 
Jag älskar i alla fall alla hjärtans dag, världens mysigaste dag. 

Kommentarer:

1 Ida:

Ja, detta är en mysig dag men när man är ensam så är den tråkig :/

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

Själv har jag inte firat alls, tycker det blir så fel att ha en dag då man ska uppmärksamma kärlek och omtanke, det ska visas hela tiden och inte "tvingas på" en specifik dag :)

3 Robex Lundgren:

fin bild

4 Viktoria Eriksson:

Mysigt! bra skrivet, sant! :) fin bild

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!