"Ladda upp"

Just nu är det bara att ladda energi till kvällens match mot AIK. Jag är faktiskt lite nervös, jag har inte spelat ute på så länge, så ovant kommer det vara men det kommer nog gå bra hoppas jag.
 
Jag har varit hemma ett tag nu. Kollade klart dom sista 10 minutrarna på ett avsnitt av Orange is the new black.
 
Skolan var helt okej idag. Det var lugnt och skönt. Fick gå tidigare från sista lektionen som var svenska för att jag skulle hinna i tid till min psykolog. Mötet gick bra. Vi pratade lite, gjorde lite övningar och lite annat.
 
Ska snart äta min "middag" för att ladda upp med kolhydrater till matchen. Sedan ska jag plugga och sedan vila ett tag. Är super trött. Emil kommer för att kolla på min match och sedan ska vi åka hem till mej. 
 
Hoppas att ni har haft det en superbra onsdag!

Kommentarer:

1 Ebba:

Härligt!

Svar: ja riktigt gott :)

2 Ida:

Härligt att mötet gick bra!

3 Elin:

Härligt! :)

4 kajsa-stina:

Det är klart det kommer gå bra vännen! Jag håller alla tummar och tår för er skull och att ni vinner och jag tror på er <3

Vad skönt att mötet med din psykolog gick bra också. Det är så viktigt att man känner att mötena ger en någonting och att man klickar. Gör man inte det är det lika bra att byta då det ska vara till en hjälp för en att prata och öppna sig så jag är så glad att du trivs bra hos din psykolog <3

Många kramar<3

5 S A N N A ♥:

Lycka till! Orange is the new black är så bra!

6 N:

Härligt!! :)

7 Cassandra:

Fin blogg du har! :)

8 ♀ THE REVOLT ♀:

Oj, det där med psykologbesök visste jag inget om. Jag måste ha missat det. Skönt i alla fall att det kändes bra!<3

9 Ida - foto & häst:

åh härligt att mötet gick bra! och hoppas matchen gick bra och att ni vann :D

10 Siri |Diabitfit|:

Härligt :)

11 Caroline Blomberg:

åh orange is the new black är ju så bra!

12 Sarah:

Hoppas matchen gick bra :)

13 Klara Andersson:

härligt!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!