"Minion tröja"

Jaha, då var man sjuk igen. Inte så jätte mycket feber men ändå, sen är jag snorig, ont i halsen och så är min hosta tillbaka värre än någonsin. Inte så kul heller när man hör sin tränare konstant tjata om att jag har dåligt träningsnärvaro, när jag är sjuk. Så sist jag var sjuk så började jag ju träna utan att jag var frisk och se hur bra de gick...
 
Så ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt. Jag ska plugga lite nu så att jag får de överstökat och sedan blir det väl bara att kolla film. Jag brukar ju alltid kolla på tecknat när jag är sjuk men det känns som jag har sätt allt på swefilmer, det är ju lite segt.
 
Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör iallafall. 
 
Måste bara säga att jag har köpt världens sötaste minion tröja idag, när jag var i jackt efter en alla hjärtans dag present till Emil.
Längtar så mycket tills minion filmen kommer ut!
 

Kommentarer:

1 ♀ THE REVOLT ♀:

Aww, krya på dig!<3

Du gör rätt i att ta det lugnt, så du hinner tillfriskna helt med halsen och det!

2 Ninni - Vimsiga mamman:

hoppas de inte blir värre =/

3 kajsa-stina:

Men nej! Attans att den jäkla förkylningen är tillbaka igen och inte tycks vilja försvinna ur din kropp. Hoppas verkligen du snart får bli frisk vännen så du återfår din krafter igen! Du gör helt rätt i att stanna hemma och ladda batterierna och ta hand om dig själv. Hoppas du redan mår lite bättre till ikväll <3 Krya på dig! Mängder av kramar <3

4 Caroline Blomberg:

men usch krya på dig!

5 Sara:

Krya på dig!! <3

6 Josse:

Krya på dig!

7 Amanda Jona [SPONTAN]:

Krya på dig! :)

8 Emelie:

Åh, krya på dig!!

9 Celine:

De är ju så gulliga!

10 MADDISENJ.SE:

LÄngtar också till den filmen :D

11 MATILDA:

Dom är så söta :D

12 kmstyle:

jag längtar också efter filmen!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!