"Ganska dålig"

Igår var det en sämmre dag när jag kom hem från skolan. Det var så illa att Emil åkte hem till mej för att jag inte svarade i när han smsa eller ringde. Gulligplutt man har till pojkvän. Emil sov även över hos mej sedan, oplanerat men mysigt. 
 
Idag har det varit en ganska dålig dag. Mådde rätt så dåligt i skolan. Mitt problem blir bara värre och värre. Men jag ska träffa en psykolog på måndag så det blir nog bra. 
 
Idag ska jag bara vara hemma med familjen. Jag har cup imorgon i Nyköping och jag ska åka hemmifrån vid typ 6.40 så det blir att gå och lägga sej tidigt idag. Är faktiskt ganska trött redan. 
 
Men hoppas att ni får en superbra fredag!
Ha de!
 

Kommentarer:

1 Life of Johanna:

Gullig pojkvän du har! :)

Tråkigt och läsa att du inte mår så bra, men skönt och läsa du skall gå och prata med någon om det, det brukar alltid hjälpa! :)

Ja min sambo är underbar! :)

2 MartinaOlsson:

Hej!
Jag har just nu en tävling där du kan vinna ett presentkort på 75kr hos parfymklick som
säljer parfym, kroppsvård, hudvård, hårvård och smink. Var gärna med och delta! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/48361/tavling-vinn-presentkort-hos-parfym-klick/

3 corneliaeriksson.blogg.se:

Hoppas att du mår bättre snart! :)

4 Celine:

Usch så jobbigt hoppas det blir bättre!

5 kajsa-stina:

Men nej vännen! Vad är det som händer? Blir orolig och ledsen när du mår dåligt. Skönt att du ska få träffa en psykolog iallafall så du kan få prata om hur du känner och hur du mår. Och så fint av Emil att komma hem till dig och kolla hur läget är när du inte blev nådd på mobilen. Så fin pojkvän <3

Du vet att du kan prata med mig om det är något du känner du har på hjärtat. Tveka inte att höra av dig om du känner att du orkar och vill!

Styrkekramar <3

6 Emelie:

Hoppas allt blir bättre snart!

7 ♀ THE REVOLT ♀:

Gulligt av honom!

Varför känner du att det är jobbigt i skolan eller vad du nu känner? vrf mår du dåligt? :o om man får fråga.

Hoppas iaf att det blir bättre.

Och jävlar va länge sedan jag såg någon kommentar från dig haha xD trodde du slutat blogga xD

8 MADDISENJ.SE:

Tack tjejen! Trist att du hade en så dålig dag. Lycka till på cupen idag!

9 Ida:

Gullig pojkvän!

10 Amanda Jona [SPONTAN]:

Hoppas du mår bättre snart! :)

11 Caroline Blomberg:

hoppas du känner dig bättre snart! styrkekramar till dig!

12 Josse:

Hoppas du mår bättre snart:)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!