Lyckligare nu

Hej!
Igår var det en perfekt dag. Först gick omorientering faktsikt helt okej bra, kanske får A på det. Var i skolan en lektion, pizza hut till middag och sedan bio (The amazing spider-man 2, som var väldigt bra!) med fina vänner. Fick även reda på att jag höjde mej till A i syslöjd och C i samhällskunskap.
Idag gick jag upp ungefär halv 10, jag åt frukost, gick ut med Tea och sen cyklade till Skogås med Hanna för att gymma. Mycket skönt. När jag och Hanna kom hem till mej så fick vi tårta för mamma skulle testa tårtan vi ska ha på Saras studentmottagning. Mycket god! Sen gick jag och Hanna ut på en PW i över 1 timma, mycket skönt det med. 
Jag blev nyss klar på den sista uppgiften i skolan. Skönt. Den är inskickad och jag hoppas starkt på ett A så jag kan få det i slutbetyg (i musik). Fast okej det var inte den sista, kom på att jag har en liten grej kvar i engelska.
Så ska göra den nu och sen äta middag och den fotbollsträning. Så tre träningar idag, heja Erika!
Fina vänner.