"Den 14 oktober"

Kan ju bara säga att det gick åt helvete med mitt spanska prov. Tror jag kommer få F. Asså jag fattar inte varför jag ska ha det så himla svårt med alla språk?!
Imorgon har jag samhällsprov också, om politik, fan känner att det inte heller kommer att gå bra.
Men till att prata om något roligare än skolan. Eller det är fortfarande skola men inte skola-skola med ämnen och sånt... Jag har min första akedemimatch (SM) den 14 oktober mot Danderyd. Lite lagom taggad. Dock måste vi låna in spelare som inte går akademi men som fortfarande går i skolan. Vi kanske ska ha en handbollsmålvakt i målet för att vi bara har en målvakt (Frida som spelar i mitt lag i Skogås) och hon är skadad. Jag hoppas iallafall att jag kommer få spela anfall.
 
Just tänkte avslöja vilket lag jag kommer gå på uttagning för. Älvsjö AIK. Dom är ju väldigt bra i damfotboll. Jag kommer vara med på uttagningen till damernas U-lag, det kommer vara som B-lag och åldern kommer vara 16-18, alltså som damjuniorer fast i damserien. Dom har ju även två lag i 16-18 serien, ett lag i division 3 och ett lag i elit. Dom har även två damlag, ett som kanske (antagligen) får flytta upp till division 4 (där u-laget också kommer spela) och ett lah i division 1. Så man får väl börja långt och sikta högt!
 
Nej men nu ska jag göra lunch till mej. Sen när Fredrik har slutat ska han komma hit en stund innan jag ska åka till Farsta för att möta upp Hanna, vi ska köpa presenter. Jag till Emma och Fredrik och hanna till sin lillasyster.
 
Sen klockan 18.15 är det fotbollsträning på mossen.
Stel.