"Det står i reglerna"

Vem kunde bli så arg när man tränade? 
Jag, Pontus och Henning tränade idag och som vanligt efter träningen gick vi in i rummet med vattensängen för att ta massage. På dörren förut satt det en lapp där de stod att det var 15 min per person. Inte hur många som får vara där inne och vi går alltid in alla tre. Varför skulle vi inte göra de liksom? Det finns en stol där inne och de är ganska stort så alla får ju plats. 
Men idag fick vi tydligen inte de, de va en tjej som jobbar på gymmet som sa till oss och ba "det står i reglerna" vilka himla regler? Det sitter ju ingen lapp på dörren. *suck* orkar verkligen inte. 
Det är faktiskt det jobbigaste på iForm Skogås. Personalen. När dom visar runt folk och man är i rummet dom går in i så är dom alltid övertrevlig... För att de typ ska låta som om alla på gymmet har bra sammanhållning eller nått. Sen hörde jag också att när min kompis skulle sluta på gymmet så sa en av personalen där att han aldrig ville se dom igen för att dom sa upp sej... Eeh okej? Är de så ni lockar till era kunder, sånt fall tror jag inte de funkar. Sen också att dom har rådgivare som inte kan svenska ordentligt, tillräckligt dåligt att man inte förstår vad dom säger. Med Hanna gjorde en av personalen fel (en av dom man inte förstår). Dom gav Hanna ett ungdomskort när hon skulle få vuxenkort. Visst det är billigare men till vilket pris? Hanna får inte gå på pass, som t.ex. spinning och yoga. Hon får även bara gymma under jätte dåliga tider och inte under helgen...
Skit bra gjort iForm Skogås.

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!