"Det snöade idag"

Shit vilken kort och skön dag. 
Fick tillbaka mitt samhällsekonomiprov, fick ett C. Jag är lite besviken och mitt terminsbetyg i samhälle kommer bara bli ett C.
 
Det snöade idag. När jag satt inne på matte lektionen så började det snöa. Jag vart så jävla glad, äntligen riktig vinter men det snöade i ungefär 5 minuter sen slutade det. jag vart så fascinerad av snön att jag stirrade tvärs över klassrumet igenom fönstret. Min lärare bad mej sluta eftersom alla tappade koncentrationen för alla trodde jag faktiskt kollade på något intressant så dom kollade också ut igenom fönstret. Haha lite kul. Men jag är ändå lite glad för att det inte snöade mycket eftersom jag ska ha fotbollsträning ute idag. 
 
Senare idag kommer Emil komma och sova hos mej. Vi båda börjar ganska sent imorgon för att vi inte har någon akademi. Jag kan faktist inte tro det men på fredag går jag på jullov. Har längtat som fan, det behövs verkligen nu. Är så himla skoltrött.
 
Men nu ska jag plugga klart på engelskan. 
Just nu är livet perfekt. Det ända som saknas är en jul med snö. 

Kommentarer:

1 milina.blogg.se:

"Bara" ett C, tycker du ska vara nöjd! det enda jag fick var E och F i alla ämnen haha..

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!