"Enhörningströja"

Jag och Emil har haft en super mysig dag i stan idag. Vi passade på nu medans det var mellandagsrea. Det var så sjukt mycket folk och det är redan utplockat i stolekar. Jag skulle köpa en klänning till nyår. Jag har samma fast i färglatt mönster och jag vill bara ha en svart på nyår men den var slut i alla Bikbok affärer. Lite irriterande faktiskt. Men istället fick det bli ett linne med paljetter som skimrar lite i lila och en svart kjol på nyår istället.
Men jag hittade massa fint idag och jag är supernöjd. Emil köpte även två par fluffiga strumpor till mej som jag ville ha, svarta och leopardmönster.
 
Ikväll ska jag bara vara hemma. Ska väl försöka läsa lite men antagligen kommer jag plöja massa avsnitt av How I Met Your Mother.
 
Hoppas att ni har haft en bra dag och att ni får en bra kväll. 
Enhörningströja var ett av inköpen idag!

Kommentarer:

1 Sarah:

Va kul att du hitta så mkt fint :)

2 kajsa-stina:

Åh så söt tröja! Vart hittade du den nånstans? :)

Synd att klänningarna var slut som du hade spanat in och tänkt köpa. Det är ju så typiskt nu när det är reor att allt går åt fort som bara den.. Nästan så att man måste stå på låset och vara där precis när dom öppnar för att ha den minsta lilla chansen till att få tag på något :)

skönt iallafall att det löste sig och att du köpte ett linne och en kjol som du kan ha istället. Alltid kul med shopping. Ett bra sätt när man känner sig lite nere är att kika på kläder då man kommer på andra tankar och gör något gott för sig själv. Funkar alltid för mig iallafall. Man kan ju shoppa även om man är glad såklart men just när man känner sig lite nere får iallafall jag lite extraenergi :)

Hoppas du mår finfint idag och får en mysig söndag :) Stor kram <3

3 Malin Thorell [ PINKPIERCING ]:

Vilken mysig tröja, vart har du köpt den? :)

4 Amanda Niclasson:

Åh vilken söt tröja! :) Kram

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!