"Falska, fega"

Tänket bara skriva ett snabbt litet inlägg innan jag fortsätter med pluggandet. 
 
Fick reda på att jag hade en inlämning tills idag om mental träning med akademin så slängde ihop hemtentan som bestod av 3 frågor på kanske 30 minuter, bra jobbat Erika.
 
Hade fotbollsträning idag. Den gick faktiskt väldigt bra. Är nöjd med min insatts även fast jag fortfarande är lite försiktig i närkamper med min arm.
 
Men jag har massor den här veckan i skolan. Imorgon ska jag läsa ett tal och så har jag läs- och hörförståelde i spanska. På onsdag har jag samhällsekonomi och så ska jag ha läst ut två kapitel i en engelska bok vi precis har börjat med och så ska jag försöka att få allt att gå ihop med träningar och skola. Det låter kanske lite mesigt att det bara är två saker i mitt liv. Men om man tar ca 2 timmar varje dag i veckan åt träning så blir det jobbigt plus alla förberedelser till träning som att äta i tid osv. 
 
Bara för att man tycker att någons bild är Usch på instagram, varför ska man skriva det och förstöra någons dag, självförtroende och göra så att en person mår dåligt. Om hen nu tycker att mina bilder är så hemska sluta följ mej då! Sen så vill jag bara säga att hen tog bort kommentaren direkt, hen kanske glömde att instagram inte kan göra dej anonym. Falska, fega männsikor.
 
Godnatt från mej.

Kommentarer:

1 bohobandeau.blogg.se:

Fy vad trist med människor som ska trycka ner andra. Pepp till dig!

2 kajsa-stina:

Fan vad jag blir irriterad på människor som ska tycka en jävla massa om en! Håller med dig. Om man nu stör sig så mycket på en person varför då följa en? Det handlar bara om avundsjuka kan jag lova dig. Du är INTE ful! Och den som kommenterade "usch" är bara avundsjuk och vill se ut som dig. Tragiskt att man ska trycka ner någon annan för att själv känna sig ja vadå? Starkare eller bättre? Förstår mig inte på såna människor..

Hoppas du mår bättre idag och inte tänker på detta som hänt alltför mycket. Kan vara svårt att släppa det men försök att inte tänka på det mer♥ Tusentals kramar till fina du!!

3 emelie andersson:

så dumt av den personen att kommentera så :/ idiotiskt!
¨
¨sv: hihi ja ibland måste man väl få vara det ;) tack så jättemycket fina du :D

4 Ida:

Åh, så dumt av personen.

Svar: Hahah, ja, eller hur! :)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!