"Feber som tänker stanna länge"

Klev nyss ut ur den varma sköna duchen. Idag när jag vaknade hade jag ganska ont i halsen och det har jag fortfarande och jag känner mej lite hängig faktiskt. Hoppas bara det inte är feber som tänker stanna länge. Vill vara helt frisk imorgon då jag och Emil ska ut och äta och bada badtunna och bara ha mysigt. Hoppas att det går över under natten. 
 
Det vart inga skridskor idag som jag och Emil hade tänkt att åka, utan istället så åkte vi till Sickla centrum för att Emil skulle köpa nya skor, där träffade vi även Emils farmor som var super mysig!
 
Nu hade jag bara tänkt att kolla på ett avsnitt av How I Met Your Mother och sedan packa till Hassela som jag åker till på torsdag till söndag och sedan när mamma och pappa kommer hem från att ha varit på Ica Maxi och handlat ska jag baka en morotskaka som jag och Emil ska äta imorgon. 
Dåligt med nya bilder så det får bli en sommarbild för att jag längtar som en galning till värmen.

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Du är så otroligt fin vännen och jag längtar också jättemycket till sommaren♥

Hoppas du bara inte håller på att bli förkyld nu när det är nyår och allt. När du och Emil har så mysiga planer för dagen också. Skulle ju vara supertrist om en dum förkylning skulle förstöra er dag :( Håller tummarna att du känner dig bättre idag♥

Gud så gott med morotskaka verkligen! Något jag ska utmana mig själv med att äta ute på café nu när jag fått det som utmaning att börja fika ute mer med mamma eller nån kompis! Skulle vara kul om du ville dela med dig av ditt recept också hihi så man kan testa på att göra den själv här hemma :)

Hoppas du mår mycket bättre idag och att du får en fin nyårsafton! Massor av kramar♥

2 linah:

så fin du är :)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!