"Kolla på serier"

Matcherna idag gick väl sådär. Vi spelade fyra matcher som var 20 minuter var. Vi var nästan alla i Dam U laget så vi kunde dela upp oss i fyra fyror (i en grupp var det fem) och så var det två fyror som spelade två matcher och dom andra dom andra två matcherna. Alltså att man hade ett bestämd som man bytte med hela tiden. Vi mötte iallafall Huddinges damlag och dom var riktigt bra. 
 
Ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt. Jag ska fixa lite med gitarren som jag strängade om igår och så ska jag bara kolla på serier. Jag hade tänkt gå och lägga mej tidigt. Är riktigt trött. Det är för allt detta mörker. Liksom klockan är 16.17 och det är helt kolsvart ute.

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Vad mysigt det låter med att stämma gitarren. Har du spelar gitarr länge? Har velat lära mig att spela det men har aldrig kommit till skott tyvärr. Skulle vara kul att kunna spela det! Mysigt att se på serier också. Nu när det är mörkt ute så känns det verkligen som kväll hela dagarna haha även fast klockan typ är 15 på eftermiddagen :) Och bilden här ovan är så sann!

Hoppas annars du mår fint idag vännen och får en bra dag! Massa kramar♥

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!