"Mer julbak"

Jag hade tänkt lägga upp receptet på saffransbullarna med vanilj som jag sa att jag skulle göra för ett bra tag sedan, men bilderna vägrar laddas upp på min dator så hur kul kan det vara att göra något som man inte ens ser hur dom kommer att se ut sen?! Men inlägget med receptet är klart, så det är bara kameran och datorn som måste sammarbeta för att det ska bli något.
 
Mer julbak har det blivit idag. Jag och mamma har gjort pepparkakor och sen har jag gjort ett pepparkakshus, det gick sådär kan man ju bara säga... Haha.
 
Men nu ska jag plugga lite till och sedan ska jag till gymmet.
 
Hoppas att ni får en bra dag!
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer:

1 Ida:

Vad kul att baka!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!