"Min vart lyckad"

Godmorgon! Eller morgon och morgon klockan är ju faktiskt 12.32 men antar att det är många av er som vaknar runt den här tiden denna vackra vinterdag. 
 
Hoppas att ni hade en grymt bra jul igår. Min vart lyckad. Fick många fina presenter och så var jag med familjen som betyder så mycket. 
 
Mina presenter som jag vart mest nöjd med var ett par varmare träningsbyxor från craft och en apparat som man gör rent ansiktet med som heter Clarisonic mia 2. Jag testade den igår kväll och efter blev ansiktet som en babyrumpa. Testade även mina nya springbyxor idag och fan va bra dom va! Skönt med en joggingrunda på 30 minuter.
 
Nu ska jag ränsa lite i min garderob som är helt proppfull av kläder som jag aldrig använder.
 
Ha de!

Kommentarer:

1 MATILDA:

så fin! :) god jul!

2 kajsa-stina:

Så fin du är vännen♥ Och vad skönt att din julafton blev bra och att du fick allt det du önskade dig :) Har aldrig hört talas om Clarisonic mia 2 innan faktiskt! Intressant att få läsa mer om hur den fungerar och att när du igår provade den märkte resultat direkt! :)

Hoppas du annars mår fint idag och får en fortsatt bra julhelg av det som återstår :)

Massor av kramar♥

3 Ida:

Svar: Tack! Hoppas att du har en bra juldag du med! :)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!