"Räddaren i nöden"

Shit vad jag och Sara var duktiga idag.
Jag har nästan köpt alla mina julklappar klart nu. Det är bara två och en halv som saknas nu.
 
Dock så fick vi lite problem när vi skulle åka hem då Saras bild kronglade och inte ville starta (den kom precis ut från värkstaden) så morfar komma som räddaren i nöden och boksera hem oss. 
 
Även pappas blir kronglar och han och mamma är ju i vårt nya hus i Hassela och det är tveksamt om dom kommer hem ikväll som planerat och Sara ska hem till Jesper snart och då kommer jag behöva vara själv hemma och sova själv. Usch. Aldrig att jag gör det, jag måste verkligen få någon att sova här och mamma och pappa inte kommer. Det är bara lite jobbigt eftersom jag har match i Farstahallen imorgon och jag ska vara där senast 11. 
Håret spretar lite åt alla håll, menmen.

Kommentarer:

1 olivias | mode, foto & vardag:

finis!

2 emelie andersson:

så fin bild :)

sv: åh vad roligt, och kompisar gillar kanske lite liknande saker som en annan.
ja det kan jag förstå är lite jobbigt, har nästan liknande problem då både min mamma och pappa fyller bara några dagar efter jul :/

3 Ida:

Vad skönt att du nästan är klar med alla julklapparna!

Svar: Nä, sant! Fast efter ett par gånger blev den bra men nu är den lite dålig, haha.

4 Boel:

Skönt att typ vara klar med alla julklappar :)
Det är inte jag haha...

5 kajsa-stina:

Så fin du är vännen♥

Och vad skönt att din morfar kunde komma som en räddande ängel och hjälpa er att bogsera hem bilen! Så jobbigt när den inte startar och man känner hur paniken börjar växa..

Tycker inte heller om att sova ensam hemma. Usch! Som tur är så har jag sluppit det alltför många gånger. Hoppas det löste sig och att du fick sovsällskap. Hur mår du annars idag? :) Stor kram♥

6 MATILDA:

så fin! :)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!