"Ser verkligen fram emot"

Nu sitter jag i skolan i min ensamhet. Vi har håltimme första lektionen men jag hade ju akademi imorse så jag var här 8 och min första lektion börjar 12 tror jag. Kul. 
 
Jag är helt död i kroppen nu. Vi var på gymmet idag på akademin och körde teknik i frivändningar. Så jävla tugnt. 
 
Jag ser verkligen fram emot ikväll då jag och Emil ska kolla på den nya Hobbit filmen på bio. Dock missar jag en träning, men den va frivillig så det är ju mer okej då.
 
Men jag hoppas att ni får en bra dag!
Ha de!
Lite stel...

Kommentarer:

1 Ida:

Mysigt att se på bio!

Svar: Åh, synd!

2 emelie andersson:

så fin du är :)

sv: tack så mycket fina du :D

3 bexollila:

mysigt med bio :D

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!