"Sjuk"

Idag börjar jag santidigt som nästan alla slutar i min skola haha. Min akademi var inställd, min svenska lektion var inställd, min spanska är jag "sjuk" från då min idrottslektion efter spanskan är iställd och jag inte orkar med en håltimme på 1h och 30 minuter. Vi skulle ändå inte göra något viktigt på spanskan idag. Men jag ska åka till skolan så jag är där 14.50 då min naturkunskaps lektion börjar som även är min sista. 
 
Efter skolan ska jag åka in till stan med Emil och köpa lite julklappar och sedan ikväll ska jag till gymmet med Hanna. 
 
Min träning igår blev inställd på grund av snön så i tisdags var min sista fotbollsträning och nu har jag uppehåll i sädär ungefär en veckan. Haha.
 
Men hoppas att ni har en bra dag i skolan/jobbet/hemma. 

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Du är så otroligt fin vännen!♥

Och vad roligt att du och Emil ska åka och kolla på julklappar efter skolan! Vet du vad du är ute efter eller får du se vad som ska köpas när du väl är i affären? :) Skönt med ett gympass ikväll också. Längtar själv tills jag får svettas och använda mig av musklerna på gymmet!

Hoppas du får en toppenkväll och att din dag varit bra! Kramar♥

2 ♫♪ sandra:

söt du är!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!