"Sömnproblem"

Denna skoldag känns bara som slöseri på tid!
Kommunikationen som var min första lektion imorse va slut på ca 30 minuter och då kande vi 1 timmas rast innan mattelektionen skulle börja. Dock fick vi börja mattelektionen ca 1 timma tidigare så vi fick sluta tidigare vilket inte hjälper så mycket eftersom matsalen inte öppnar förrän om ca 40 minuter.
 
Jag slutar även 13.10 idag istället för 15.00 men jag har akademiteori som börjar 15 så jag måste åka tillbaka till skolan. Det suger ju lite smått. Jag tänkte egentligen gå till gymmet efter skolan men jag är alldeles för trött för det.
 
Jag är även så grymt trött idag eftersom jag bara sov ca 2 timmar eftersom jag har fått tillbaka mina sömnproblem som jag blev drabbad av i somras. Så nu är det bara att gå till Apoteket och köpa nya sömntabletter då. 
 
Men nu ska jag kolla på How I Met Your Mother. Ha det!
Jag och Ebbisen standard historia lektion. 

Kommentarer:

1 emelie andersson:

sv: ja den är ganska så svullen, jag har fått en infektion i foten sedan en vecka tillbaka :(

2 kajsa-stina:

Åh det är ju så typiskt när lektioner går undan ibland ( det är skönt att dom gör det såklart men när det är långt mellan lektionerna och måste vänta så jävla länge haha :( då är det drygt ) Och jobbigt att du slutar tidigt men även måste tillbaka till klockan 15! Då känns det ju inte som man slutat utan som ett längre hål liksom.. Skönt med jullov snart iallafall så du får vara ledig lite och vila upp dig ordentligt! Skulle också vilja dra iväg till gymmet och det kanske är snart på tiden för mig då vikten går åt rätt håll. Ser så mycket fram emot gymmet så du anar inte hihi :)

Hoppas sömntabletterna kan hjälpa dig att få tillbaka sömnen då den är superviktig! Man orkar verkligen ingenting utan sömn :(

Kramar i massor <3

3 Ida:

Rolig bild och tråkigt att höra att du har fått tillbaka dina sömnproblem!

Svar: Nä, haha!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!