"Tills jag ska äta"

Shit vad jag är trött idag. Jag gick upp och åt frukost vid halv 9 tiden och sen gick jag bara och la mej i sängen igen och här tänker jag faktiskt ligga tills jag ska äta lunch, haha.
 
Idag är det fotbollsträning klockan 15 så då gäller det att man har lite energi. Innomhus tyvärr... gillar inte det. Sen efter träningen så får vi se vad som händer, antagligen kommer jag bara vara hemma för att jag ska till ungdomsmottagningen imorgon 13.30. Världens sämsta tid... Sen efter det ska jag gymma med Henning och Pontus. 
Är ni redo för det nya året vänner?

Kommentarer:

1 Emelie:

Mysigt att bara ligga i sängen ibland :D

2 kajsa-stina:

Åh vad härligt att ligga i sängen och ta det lugnt! Det gjorde jag också idag haha. Eller jag träffade en kompis i stan och då låg vi och kikade på film haha. Är mysigt det tycker jag nu när det är så kallt ute. Hua :(

Kul med fotbollsträning också :) Hoppas det gick bra <3 Har ni kallt där du bor också? Tänker om det var pga av kylan som ni spelade inne? Här hemma har det varit -22 idag.. Vill ha sommar nu haha <3

Tänkt att det snart är ett nytt år!? Vart tog tiden vägen? Det är med skräckblandad förtjusning som vi går in i ett nytt år tycker jag. Läskigt att det har gått så fort men ändå härligt att något nytt börjar :)

Stor kram <3

3 Christina:

Hoppas det gick bra på träningen och ungdomsmottagningen :)
Jag är väldigt klar för ett nytt år :)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!