"Trodde jag skulle få bättre"

Provet som jag hade idag på samhällsekonomi gick inte bra. Medeltidstentan som jag gjorde förra veckan fick jag bara C på. Trodde jag skulle få bättre. Så i skolan funkar livet sådär. Men jag slutade 11 idag för att jag inte hade någon svenska eller engelska så jag och några tjejer från klassen åkte till centrum och åt på subway. Mums!

När jag kom hem var det bara att läsa 2 kapitel och svara på frågor från en bok vi läser på engelskan. Sen så klädde jag granen som vi tog fram igår (plastgran alltså). Sen så var det bara att äta och sedan byta om till träning. Hann även plugga lite spanska innan jag gick. 

Nu ska mer spanska pluggas och sen ska jag sova. 
Hoppas ni har haft en bra dag!
Är så jävla glad att mina Älvsjö kläder äntligen har kommit, då slipper man spela i Älvsjö med Skogås kläder, haha.

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!