"Underbara helg"

Världens mest underbara helg har jag haft.
 
I fredags var jag ute och åt med några kompisar för att fira Hanna som fyllde år i Onsdags. Vi åt på Koh Phangan. Det var så gott!
Senare när jag hade kommit hem kom Emil till mej och så sov han över. Jag, Emil, Jesper och Sara började kolla på Hobbit tillsammans, men Sara hade typ adhd så dom gick ner till sej efter ett tag och så såg jag och Emil klart på den själva.
 
Igår så hände inte så jättemycket, jag gjorde jättegoda Amerikanska pannkakor som vi åt med sirap och hallon. Vi kollade på den andra Hobbit filmen. Vi ska se den sista på bio på tosdag. Vi gick ut med Tea på kvällen och sen gick vi och handlade lite mat och medans maten stod i ugnen så badade vi lite, vilket var väldigt skönt efter att man var ute i kylan. Sen så sov Emil hos mej igen.
 
Emil åkte hem ganska tidigt idag för att han skulle träffas in farmor och farfar.
Så idag ska jag bara städa lite och senare vi 17 tiden ska jag och familjen över till Slättås på glöggmingel. Men om jag hinner drar jag nog till gymmet en stund. 
 
Måste bara berätta att jag har skaffat p stav. I tisdags gjorde jag det. Det gjorde mycket ondare än vad jag trodde det skulle göra, jag hade haft bedövningsplåster innan dom satte in den, men det bedöver ju bara ytters på huden. Men det gjorde som sagt ont men just nu känns det väldigt bra. Jag skulle egentligen ha min mens denna vecka men den har inte kommit och p staven kan ju ta bort mensen helt i tre år. Så det får vi hoppas på.
Så här ser det ut nu då. Ursäkta för att det ser lite äckligt ut med plåsterklistret som fortfarande sitter kvar, men det vägrar försvinna.

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Vad mysigt att vara ute och äta med några kompisar i fredags! Så mysigt att äta tillsammans och umgås :) Jag har faktiskt aldrig sett Hobbit filmerna tror jag nu när jag tänker efter? :o Haha herregud! Får ta och göra det och se vad det är jag har missat hihi :) Men det är inte som sagan om ringen? Eller? Haha jag har ingen aning känner jag..

Men aj vad ont det ser ut att ha gjort när du satte in p staven! Blåmärken och allt :( Hoppas det inte gör lika ont nu iallafall? Att det "bara" var när den sattes in liksom. Hoppas på det :) Hoppas annars du mår bra idag och får en mysig andra advent! Skönt med ett träningspass om det nu blir av. Längtar såå tills jag själv får komma igång :) Massa kramar♥♥

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!