"Ut och äta lunch"

Shit vilket skönt träningspass. Första 1 h body pump, då man tränar igenom dom största muskelgrupperna och sedan efter det blev det ett cardio i 30 minuter. Känns så bra i musklerna just nu. 
 
Imorgon börjar man 9.45, super skönt och det är bara julavslutningen då, så jag antar att jag slutar senast 11.30. Sen ska jag, Ebba och Celine ut och äta lunch, ska bli så myigt. Vi ska även byta små julklappar som vi har köpt till varandra. Det ska bli rikigt kul. Sen direkt efter det åker jag till Emil och sover där. 
Likis bild som den förra.

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Du är så fin vännen♥ Och gud så skönt med ett träningspass där man känner att hela kroppen får jobba och att det tagit rejält! Att man riktigt känner i musklerna att dom gjort sitt liksom :) Underbar känsla!

Gud så skönt att du har julavslutning idag och att du sedan får gå på ett långt och skönt jullov. Lycka♥ Kul att du och några kompisar ska gå ut och äta lunch tillsammans! Vad blir det för gott?

Hoppas du annars mår toppen idag och får en fin julavslutning och början på jullovet :)

Kramar♥

2 Ida:

Skönt att träna!

Nu är äntligen veckans blogg avslutad och gå gärna in och kolla om du vann, annars kan du väl vara med igen?
Direktlänk till inlägget: http://alwaysida.blogg.se/2014/december/veckans-blogg-ny-omgang.html
Kram! :)

3 Olivia:

Nu är tävlingen i samarbete med Happy Beads avslutad, kolla in och se om du faktiskt är den lycklige vinnaren!

4 Olivia:

Hej! Jag har nu ännu en tävling i samarbete med Happy Beads på min blogg. Hade varit kul om du var med, kram! :-)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!