"Vad gör man inte"

Uppe med tuppen, dock inte frivilligt. Mina föräldrar väckte mej ca halv 9 imorse och det tog i lite att gå upp så tidigt på en lördag, men det var latheten i mej som fick mej att stiga upp ur min varma säng då jag är alldeles för lat för att orka fixa frukost själv. 
 
Men uppe är jag nu ochjag har bara tagit det lugnt hela morgonen, snart ska jag fixa mej för att åka till stan med Emil. Det ska bli riktigt kul. Det ända som kommer vara jobbigt är alla människor, menmen vad gör man inte för att få shoppa lite.
 
Hoppas att ni får en bra dag!
Ha de!

Kommentarer:

1 Amanda Jona [SPONTAN]:

Men åh så fint med rosetten!

2 Annika:

Gillar din header! :3

3 kajsa-stina:

Men åh så gulligt med rosetten! Älskar när man har små detaljer i sin outfit eller i ens hår o sådär då det kan lyfta hela ens personlighet till skyarna eller vad man ska säga :)

Håller med dig om att det kan vara tufft att masa sig upp ur sägen på morgonen då den är varm och gosig men jag måste säga att jag ändå gillar att komma upp i tid på morgonen och äta frukost i lugn och ro och bara vara. Innan var jag nog mer utav en kvällsmänniska men nu är det helt tvärtom! Haha man kanske börjar bli gammal ;)

Hoppas du och Emil får en mysig dag på shoppingcentret och att ni kommer hem med något fint! Man kan ju önska att det inte är så långa köer men tyvärr lär det vara det :(

Stor kram♥

4 mlipmli:

oj :D vilken mysig blogg du har :) man blev lite glad i själen av att klicka in här.

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!