"Varierande lovliv"

Träningen idag gick väl som vanligt. Ganska bra alltså. Skönt med innomhusträning för kylan även fast jag hatar det. Middagen ligger i magen och jag ska snart fortsätta kolla på serier. Haha det känns som om det är det ända jag gör nu för tiden, ligga hemma och kolla på serier och ibland så är Emil med och kollar på serier. Vilket varierande lovliv jag har.
 
Imorgon ska jag som sagt till ungdomsmottagningen 13.30 och ta ett graviditetstest, vilket man måste göra ca en månad efter att man har satt in p stav för att se så att den funkar. 
Efter umo ska jag direkt till gymmet och efter gymmet ska jag åka hem till Emil. Vi ska antagligen passa hans lilla syster och på tisdag ska vi nog åka skridskor vilket jag ser fram emot då jag inte har gjort det sedan jag var typ 10 år. 

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Åh vilken gullig bild! :)

Och vad härligt att träningen gick bra idag. Alltid kul när det går ens väg och man känner att det går framåt♥

Tycker du gör helt rätt i att ligga och kolla på serier och vila upp dig. Det är det loven är till för. Att ladda batterierna och vara utvilad tills skolan börjar igen. Ganska galet ändå att det är nästa år du återvänder till skolan! Inte för att jag kan känna att det förändras så mycket från en dag till en annan i och med tolvslaget men ändå!

Lycka till hos ungdomsmottagningen idag vännen! Det kommer gå kanon ska du se :) Håller tummen för dig♥

Stor kram♥

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

Men det är ju så mysigt att kolla serier ju ;)

3 Tuuli:

Har utsett vinnarna i veckansblogg tävlingen nu, samt startat en ny omgång av tävlingen som du såklart är välkommen att delta i oavsett om du vann eller inte!

4 Sarah:

Va kul o åka skridskor :)
Har inte heller gjort de på hur många år som helst :P

5 Emelie:

Att kolla på serier är ju bara för mysigt :D

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!