"20 av ca 55"

Vilken underbar torsdag det har varit för mej. Det ända jag hatar är att jag börjar 8.00 och slutar 16.10.
Imorse hade jag akademi, lite stelt efetrsom jag var tvungen att vara ensam tjej och köra fys med killarna, men det funkade ändå, helst skulle man ju vilja vara ute på planen men mitt knä säger bestämmt nej på det och vill ändå spara mej till helgen då jag ska åka på cup med Älvsjö.
 
Va på gymmet direkt efter skolan. Körde mage, axlar och rumpa. Bara jag som tycker det är helt underbart när musklerna bränner när man anstränger dom?!
 
I tisdags fick jag helt bestämmt besked om vilket jag kommer in i Älvsjö. För er som inte riktigt har hängt med så har jag provspelat i Älvsjö AIK nu under ett ganska lång period och fick snabbt en plats som jag tackade ja till. Älvsjös F99or och F97or slog ihop sina lag för att göra två nya blandade trupper, ett lite mer sattsande där dom bästa spelarna blir uttagna och ett fortfarande bra lag men inte riktigt på samma nivå. Dam U (det bättre) och Dam J (det lite sämmre). 20 av ca 55 spelare kom med i Dam U och jag var en av dom! Så är super glad och nöjd!
 
Jag kommer mest spela i U19 men kommer även hjälpa Damlaget i division 4 och Dam J i 16-18 elit. Så det kommer bli riktigt mycket matcher.
Det ända som är ett litet problem just nu är mitt knä. Men hoppas att det snart blir bättre så jag iallafall kan komma ut på planen när ute säsongen börjar igen. 
Nu ska jag gå och packa.
Ha de!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!