"Det var hemskt"

Jag slutade 12.05 idag, som jag gör alla tisdagar.
 
Jag och mamma hade bestämt att jag skulle komma hem direkt så att vi skulle baka saffransbullar med vanilj i som vi ska ha till jul. Jag gillar inte lussebullar men dom här är så goda! Hade tänkt att lägga ut receptet sen.
Jag fick en liten bakkick och kände för att prova ett nytt snabbt recept jag hittade medan jag ändå väntar på att degen ska gäsa klart. Jag gjorde kokostoppar och så ska jag ha choklad i botten. Dom står i ungnen nu och jag är ganska förväntans full, dom såg riktigt goda ut. Om dom blir goda kommer även recept upp på dom. 
 
Ikväll är det träning innomhus i Hagsätrahallen. 45 minuter fys och 45 minuter fotboll. Jag ser inte fram emot fysen, jag hade det imorse med akademin i gymmet. Det var hemskt, tydligen ska vi kunna göra chins när vi går ut 3an, ca 5 st och jag känner att det måste jag klara så det är bara att börja träna hårdare nu. 
 
Men nu är det ca 5 minuter kvar på mina kokostoppar och ca 5 minuter kvar på degen och jag har inte så mycket mer att berätta så jag avslutar detta inlägg med en bild från cupen.
Ha de!

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Mina "hatdagar" är verkligen måndagar och tisdagar. Tycker dem är så sega men när dem äntligen är förbi så är det bara bra dagar tycker jag haha :D

Smaskigt med lussebullar och annat gott! Älskar att baka och skulle mer än gärna uppskatta om du la ut recepten på det sedan hihi :)

Härligt med ett träningspass nu ikväll också. Hur ofta brukar du träna? Och vad går du för linje på gymnasiet? :)

Kramar <3

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!