"Fråga först"

Måste bara berätta om en super kul sak som hände idag eller det var väl mest konstigt och udda men jaja.
Ni vet den senaste bilden jag la ut på instagram
Den här:
Den hade på något konstigt sätt hamna på en annan tjejs instagram och ask.
Haha det känns lite konstigt tycker jag. Emil ser grymt bra ut men man ser på bilden, på bildkvaliten, ljuset och allt annat att det inte är en tumblr blid. 
Inte nog med det så vet jag vem tjejen är, vi båda bor i Skogås båda två och förut hade vi kontakt och vi har träffats några gånger och bara hälsat, desutom hade hon blockat mej på instagram så att jag inte skulle kunna se att hon hade tagit bilden. Det var en kompis till mej som sett detta och berättade.
Jag hörde av mej till henne direkt när jag fick reda på det och frågade varför hon tog bilden och det ända hon sa var att hennes kompis skickade den till henne. "Måste hon lägga ut den då" kan man ju fråga sej. Ja tydligen för att hon ville göra någon kille svartsjuk. WTF. Om hon nu kännde så stort behov att lägga ut den kunde hon ju ha frågat först.
Desutom hade hon skrivit "godnatt", man ser ju helt klart att det är en "godmorgon" bild. 
Pinsamt.

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Men vad i helvete! Fan vad irriterad jag skulle bli om någon snodde min bild sådär :( Förstår du måste känna dig grymt förbannad. Är det ens lagligt att kopiera andras bilder och lägga ut på instagram förresten? Så fegt av hon att blocka dig också så du inte skulle kunna se bilden. Jag blir så skratt retad av hennes beteende och samtidigt så arg! Men förstår att hon kände sig lockad på ett sätt att lägga ut den då hon hade hoppats på att de var hennes kille på bilden. Egentligen ska du känna dig stolt att hon är avundsjuk på dig som har honom ;) Men förstår samtidigt att det är helt fel att ta andras bilder. Borde vara förbjudet tycker jag!

Stor kram till dig♥

2 Caroline:

Alltså va?! Det finns fan folk till allt :3

Sv; Kommer absolut berätta hur bra den var ;D

3 mot plus:

oj haha klart man frågar först!

Ha en fin kväll! =)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!