"Glädjespridare i regnet"

Det känns som om det var 100 år sedan jag skrev sist på bloggen.
Jag var ju som sagt från lördag till onsdag i Hassela och hjälpte pappa fixa det sista på vårt hus.
Inget intressant hände.
 
Sedan i onsdags kom jag hem ca 17 och då var det bara att äta jättelite och byta om för att sedan åka till träningen med Älvsjö AIK, dit jag planerar att byta. Träningen gick väl helt okej bra.
 
I torsdags hade jag internmatch med Älvsjö. Alltså samma lag mot samma lag eftersom vi är ca 40 stycken. Man ska spela precis som om det vore en riktig match och fasiken vad jag tycker att det gick bra för mej.
Huvudtränaren kom fram till mej efter matchen och sa att dom var väldigt intresserade och att han tyckte det såg bra ut och jävlar vad snabb du är. Man tackar och nickar, skrattar lite och blir väldigt glad!
 
I fredags, alltså igår var jag med Hanna i Farsta och shoppade lite. Jag köpte en kofta, ett par byxor, ett par strumpbyxor och en ... ja jag vet inte riktigt vad det heter men det är en sån här (fast i en annan färg och mönster, jag har den lila men den gick inte att välja). Sen så gick jag och Hanna hem till oss själva och pluggade och sen på kvällen kom Hanna till mej och så kollade jag, Hanna, Sara och Jesper på Annabelle. Ni vet väl att den redan går att streama, fast det är typ koreansk textning, men det störde inte så mycket. Det är såklart engelskt tal. Ni kan se den på sweflix. Sen så sov Hanna hos mej. Men hon gick hem tidigt imorse för att plugga innan hon skulle jobba.
 
Idag va jag typ på dejt, jag vet inte riktigt om jag skulle kunna kalla det dejt. Jag träffade en kille i stan som jag lärde känna från Gothia som dock bor i Skåne. Det gick faktiskt väldigt bra, jag hade super roligt och jag tror att han hade det också, verkade iallafall som det.
 
Just nu så kollar jag på så mycket bättre medan jag sitter och pluggar.
Hittade en glädjespridare i regnet inne på Åhlens City idag.

Kommentarer:

1 Caroline:

Iior är så söt! ^^

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!