"Helt trött i huvudet"

Det är helt sjukt mörkt ute, shit det börjar verkligen bli vinter nu!
 
Skolan idag var tråkig, var tvungen att stanna kvar en stun efter och gå på stöd spanska men gick ganska snabbt där ifrån sen. 
 
När jag kom hem så har jag bara pluggat och ätit lite till träningen ikväll med Älvsjö. Ser fram emot att få röra på mej, känner att det behövs, är helt trött i huvudet efter allt som har med skola att göra plus lite på grund av vädret också.
 
Men nu måste jag åter gå till varför Romarriket föll. 
Ha det!

Kommentarer:

1 Madeliene:

sv: åh tack! :) Älskar verkligen min lila ögonskugga, haha! kram

2 kajsa-stina:

Så skön bild på er båda hihi! :D
Och jag håller med dig om att det är sinnes sjukt mörkt ute fort nu! Vill ha sommar jag.. Ett år till nästa gång känns ju lagomt kul... :(

Så skönt med träning igår. Det behöver vi alla och jag längtar SÅ mycket tills jag själv får köra igång. Är taggad till tusen :)

sv: Tack fina du<3 Jag tycker också det är en bra uppgift jag fått med att försöka hitta de positiva hos mig själv istället för att enbart fokusera på det negativa vilket jag annars ofta gör :( Tror alla skulle må bra av att införa de att berömma sig själv istället!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!