"Kommer bli mysigt"

Idag har det varit en sån tråkig dag. 
Dock började den hyfsat bra med att vi hade en inställd lektion så vi fick sovmorgon. Dock så glömde jag bort vilken tid jag skulle börja iställer så jag höll på att komma försent, men jag klarade mej!
En lektion hade vi och det var komunikation, vi kollade på film.
Vår engelska som vi ska ha efter vart iställd även den och sedan skulle vi på ett museum i gamla stan om romer typ. Det var svin tråkigt och jag höll på att somna flera gånger.
 
Av ren klumphet så gick vi av tuben i Farsta istället för Farsta strand så vi kunde inte ta pendeln utan var tvunga att ta bussen hem men dock så va det lite kul för jag träffade två från min förra klass i Farsta. Kalkidan och Hanna.
 
Just nu håller Sara på att laga mat till mej, henne och Jesper och jag ska snart ut och gå med Tea. Senare kommer Emil hit och Sara och Jesper ska ut så det kommer bli mysigt.
Tycker den här bilden är lite smått söt!
 
Ha en bra fredagskväll vänner!

Kommentarer:

1 Sanna Preifelt:

Haha, söt bild :)

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!