"Konstant ont"

Klockan är mycket och jag sitter fortfarande och pluggar. Har spanska glosor tills imorgon och jag började plugga på dom idag... Inte så bra planerat kanske Erika...
 
Hade konstant ont i mitt knä idag under träningen, men gick av när det var ca 20-30 minuter kvar och så körde jag min rehab. Tråkigt som fan är det om jag ska vara ärlig, jag vill springa och spela fotboll. 
Imorgon på akademiträningen blir det väl rehab eller fys. jag hoppas på rehab för på cirkelfysen kan jag inte vara med på alla övningar och det suger annars hade jag behövt lite fys.
 
Direkt efter skolan blir det antagligen gym, men inget helt säkert än, men sånt fall så blir det triceps och bröst. Älskar att köra triceps. 
 
Men ni får ha det vänner!
Godnatt. 
Dream it.
Wish it.
Do it.

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!