"Lilla fågeln"

Åhh vad jag är glad!
Fick för inte så länge sen ett samtal från pappa som hade ringt min blivande tränare i Älvsjö mest för att presentera sej men också för att få reda på vad dom tycker om mej.
Så den här lilla fågeln (som är min pappa) viskade i mitt öra att dom är nöjda och att det ser väldigt bra ut för mej. Fick reda på lite mer men det säger jag inte än. Hihi.
 
Imorgon har jag akademiträning klockan 8 så jag hade tänkt gå och lägga mej nu. Imorgon bitti blir det nog inte något fotbollsträning för mej, jag har börjat få känningar i mitt knä som jag skadade i sommras och i min rumpa som är en höftskada som jag fick någon gång förra året, så det blir rehab för mej.
 
Men ett godnatt får ni av mej nu.
Älskar min kimono!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!