"Lite bättre"

Vilken underbar lördag!
 
Började med att jag och Sara åkte för att hälsa på mormor.
Följt med att vi åkte hem för att jag skulle äta innan min internmatch.
Sen åkte jag till Älvsjö för att spela matchen, det gick sådär för mej. vi körd 4x20. Första 40 minutrarna var jag anfallare och det gick sådär. Jag är egentligen för oteknisk för att spela där med Älvsjö, sen fick jag sitta på bänken i 20 min och i dom sista 20 minutrarna var jag först yttermitt och sedan fick jag gå ner på mittbacken. Så jag var i stortsätt över allt. Det gick bästa när jag spelade yttermittfält.
 
Jag skulle ju egentligen vara med Emil idag också men min match slutade 16.00 och tjejerna skulle komma 19.00 så han skulle bara ha kunnat vara här i typ 3 timmar och det tar nästan 3 timmar för Emil att ta sej hem till mej. Så vi båda kände att det var lite onödigt, så vi ska istället träffas imorgon efter min träning. 
 
Pokerkvällen var så kul! Asså jag måste göra det igen snart. Vi var sex stycken med mej och det var lagom, en mer skulle också funka, det skulle ju egentligen vara det också, men Hanna kunde inte komma. Så det var jag, Petra, Anne-Li, Emma, Ebba och Celine. Gissa vem som vann (JAG), haha den sista omgången vi körde innan vi bytte spel så körde vi all-in från början och jag vann på stege och helt plötsligt blev kvällen lite bättre.
 
Men nu hade jag tänkt gå och ta bort mitt smink och sedan gå och lägga mej eftersom jag ska gå upp klockan 8 imorgon. Det blir tufft. 
 
Ha en fortsatt bra natt/kväll. Sov sött.

Kommentarer:

1 rememberthiis.blogg.se:

Mysigt :)

2 kajsa-stina:

Vad kul att det gick bra i matchen och att du och Emil löste det som så att ni skulle träffas en annan dag istället :)

Vad kul med en pokerkväll! Jag har aldrig spelat det själv dock men skulle vilja lära mig. Är det svårt? Tycker det verkar sjukt avancerat haha :) Men man kanske lär sig relativt snabbt?

Hoppas annars du mår bra idag <3

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!