"Lite smått nervös"

Nu sitter jag här igen och har inget intressant att berätta. 
Jag kan ju berätta vad jag har gjort idag men hur intressant kan det vara egentligen.
Men eftersom det inte finns så mycket att säga så kan jag ju berätta att jag var med Emil igår och han sov över. Jag hade träning idag, innomhus. Jag hatar innomhus.
 
Juste jag glömde att berätta att jag var hos sjukgymnasten i torsdags och fick besked att jag har hopparknä, vilket inte är så kul. Det är en inflammation och överansträngning typ, så egentligen så ska jag inte köra fotboll men jag håller ju på att spela om plats i U-laget så jag måste ju fortsätta. Dock så får jag reda på vilket lag jag kommer in i på onsdag. 
 
Just nu kollar jag på tv med Sara och Jesper och vi ska ha lite myskväll senare.
 
Imorgon ska jag åka till Emil för första gången och träffa hans mamma, lillasyster och mammans nya man så det ska bli kul. Lite smått nervös men det går nog bra.
Var bara tvungen att lägga upp den här underbara bild!
 
Måste bara dela med mej av en rolig händelse som hände idag på tunnelbanan när jag på väg hem från träningen. Det var en kvinna som var kanske 40+ som hade en mössa där det stod "To live, die young". Haha ja om hon skulle dö ung skulle hon nog redan vara död. 
 
Ha det vänner!

Kommentarer:

1 Esmeralda:

Jobbigt med hopparknä! jag har oxo det i ena knät :/

2 Sanna Preifelt:

Hoppas att det går bra när du ska träffa killens familj :) Jag är säker på att det gör det!

3 kajsa-stina:

Men usch vad jobbigt med hopparknä :( Jag har aldrig hört talas om det innan men det låter jättejobbigt. Hoppas det går över fort så du kan träna fotbollen utan problem. Jag önskar dig lycka till med att koma in i u - laget också :)

Spännande att åka hem till Emil och träffa hans familj för första gången också :D Men det kommer gå prima. Jag lovar dig!<3 kramar

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!