"Pokerkväll"

Det är sent hörrni och jag ska snart gå och sova.
Jag vet att jag inte har uppdaterat på två dagar men jag har verkligen haft fullt upp.
 
I torsdags var det massa massa plugg och möte med fotbollslaget (Skogås) dock var jag inte med utan pratade istället med Thomas och Jocke (mina tränare) om att jag har ganska klara planer till att byta till Älvsjö där jag har fått en plats. Får nog reda helt klart på måndag vilket lag jag kommer till. Om det blir elit eller lägre. 
 
I fredags (vilket var för ca 16 minuter sen) så var jag i skolan som vanligt. Väldigt tråkigt. Sen åkte jag hem för att sedan gå för att möta Emil vill tåget. Emil är en super gullig kille från fotbollsakademin. Vi gjorde inget speciellt, pratade, kollade på film, inte "film" och sedan tog vi en promenad i det kalla vädret med Tea.
 
Imorgon kommer bli en grym dag!
Först ska jag och Sara åka och hälsa på mormor som har blivit inlagd på sjukhus (vilket inte är grymt), sen ska jag åka hem äta och sedan förbereda mej för internmatch med Älvsjö. Sen ska jag hem och fixa mej och så kommer Emil över igen. Vi ska vara till ca 18.30 då mina girls kommer över vid 19 och så ska vi ha en liten pokerkväll då mina föräldrar är borta över helgen och Sara är på middag. Det kommer bli så jävla kul. Jag är taggad till tusen!
 
Men nu måste jag sova så att jag inte är helt trött och outvilad på matchen. Puss och godnatt.
Gosegos Tea!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!