"Quizkampen"

Åh vilken underbar kväll.
Emil kom lite efter 4 tiden och blev kvar till lite efter 8. Vi åt middag med mina föräldrar, sen gick vi ut med Tea när mina föräldrar åkte iväg för att hjälpa till att fixa iordning farmors lägenhet. Sen så bakade vi super goda chokladmuffins, sen så myste vi lite innan jag följde med honom till tåget. Skönt med lite frisk luft.
 
Nu är det så här mina kära vänner att jag har blivit beroende av quizkampen, så om ni har det och känner att ni vill utmana mej (jag suger) så heter jag erikusen
 
Men nu ska jag duscha och sedan kanske jag ska baka något annat. Vart baksugen, haha.
 Våra muffins såg ju inte direkt ut såhär, men vi kan låtsas. 

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Åh så gott med muffins! Skulle vara kul om du ville dela med dig av receptet om du har lust hihi så man kan prova på själv att baka :)

Så mysigt att Emil kom över och åt middag med dig och din familj och att ni myste och hade det trevligt innan du följde med honom till tåget :)<3

Har inte spelat quizkampen faktiskt men ska kolla in det! Låter kul hihi :)
kramar

2 Caroline:

Jag är också baksugen! Ska nog ta och baka något ikväll ^^

Sv; Håller med, älskar träningsvärken dagen efter :D

3 ɑ n n i k ɑ:

Mums!

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!