"Skriva en "fusklapp""

Så mycket att göra och så lite tid!
 
Hann inte med någon uppdatering igår för att jag va hos sjukgymnasten, sen så pluggade jag, sen gick jag på träning, efter träningen träffade jag Pontus en stund som hade varit i skolan till sent och så gick vi hem tillsammans och sen så var det bara hem, äta, duscha, plugga och sedan sova.
 
Jag har så mycket grejer tills imorgon. Eller igentligen är det "bara" tre grejer men det är grymt jobbigt ändå. Jag ska skriva klart en uppgift om medeltiden och så ska jag skriva en "fukslapp" till mitt naturprov nästa vecka och ge till min lärare så hon får kolla igenom det. Så egentligen hinner jag inte blogga nått men kände att jag behövde. Har även redovisning i engelska imorgon som jag inte är klar med.
 
Så alltså nu ska jag plugga fram till ca 20.30 och sen ska jag gå till gymmet med Hanna. Sen är det bara hem och plugga lite till. 
 
Jag skulle gärna vilja lägga upp nått av dom recepten jag testade på i tisdag, men jag gör det ikväll om jag hinner, annars får det bli i helgen. 
 
Ha de!
Besök gära Älvsjö AIKs blogg! (klicka på bilden)

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Skönt med en träff hos sjukgymnasten. Vad gjorde du där? Jag går ju också till en sjukgymnast en gång i veckan för att jobba med min kroppskännedom vilket jag tycker är jätteskönt då jag ibland kan ha en skev kroppsuppfattning i och med sjukdomen.. Så jag uppskattar dem mötena så mycket! :)

Ser fram emot dina recept du ska dela med dig av hihi. Älskar att baka och laga mat :D

sv: Åh ja visst skulle det vara skönt med en utlandsresa! Så skönt att få komma till värmen och få ligga på en sandstrand och bara slappna av och leva livet! Underbart <3

Hoppas du annars mår bra idag vännen och får en fin dag!! Stor kram <3

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!