"Till Åland"

Snart kommer morfar för att hämta mej och sedan skjutsa mej till Älvsjö för att där ifrån åka med laget till färjan som tar oss till Åland. 
Så packningen står utanför mitt rum och jag tänkte bara skriva ett litet inlägg innan jag åker iväg över helgen. Jag ska försöka uppdatera när jag är där men jag är tveksam ifall jag kommer att hinna så det kanske får bli söndagkväll eller på måndag. 
Men hoppas att ni får en bra kväll och hoppas att ni får en fortsatt bra kväll!
Ha de!
Snöade det hos er också?

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Vad kul att åka iväg med laget på en lite mini-tripp till Åland :D har själv aldrig varit där faktiskt men det är säkert fint där! har du varit där innan? :) vad ska ni göra där? ska ni ha match eller ska ni iväg på en liten dagsutflykt bara för att umgås ni alla i laget? :)

hoppas du får en fin helg och att du mår bra idag!
kramar♥

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!