"Till kyrkogården"

Godmorgon, hoppas att ni alla har sovit gott!
 
Det blir en snabbis, för att jag snart ska gå till tåget för att åka hem till Emil. 
 
Ja, så det är planerna för idag, jag ska vara med Emil för sej så måste jag åka hem ganska tidigt för att jag och Sara ska åka till kyrkogården för att sedan möta mamma och pappa där och sedan gå och hälsa på Caroline, vilket skulle vara min storasyster men gick bort när hon föddes. Det är iallafall hennes födelsedag idag.
Sen ska vi ut och äta.
Ha det!

Kommentarer:

1 kajsa-stina:

Hoppas du får det trevligt hos Emil idag men det är jag övertygad om att du kommer få :) Och mötet med hans familj kommer gå galant :D

Åh <3 Jag beklagar sorgen efter din storasyster :( Men fint att ni går dit och hälsar på henne och tänder ett ljus på hennes födelsedag. En fin avslutning på helgen att ni äter middag tillsammans du och familjen. Är övertygad om att din storasyster är stolt över dig och följer dig och din familj varje steg ni tar<3

Tusen kramar till dig <3

Kommentera här:

Publicerar inte: Svarskommentarer, reklam, hatkommentarer och det är onödigt att fråga mej hur jag mår och vad jag ska göra idag (om ni läser bloggen får ni reda på det). Så slös inte tid på att skriva sådant. Ha det fint!